عکس گل، دانلود تصویر گل، گل سفید، والپیپر گل سفید ، تصویر پس زمینه گل، گل زیبا-  flower background - white flower

وقتی به تصویر بالا نگاه کردید چه حسی به شما دست داد؟ مطمئنم که بیشترتون توجه نکردید! مشکل خیلی از ماها همینه، دقت نمی کنیم.

بارها برای من پیش اومده که درگیر یک سری افکار منفی بودم یا حالم خوش نبوده ولی وقتی چشمم به این رنگ سبز گیاهان خورده حس آرامش عجیبی در من پدیدار شده! البته نه اینکه یه ثانیه نگاه کنم و خدافظ، نه! باید چند لحظه به گیاهان نگاه کنی تا تاثیر خودشو بزاره.

اصلا یه حس عجیبی به آدم دست میده احتملا خیلیاتون درک کردید اما دقت نکردید! اصلا یه سئوال چرا خیلی از مردم ایران دوست دارن برن شمال گردش و تفریح؟ یکی از دلایلش همین اثر گیاهان بر انسانه.

اگر بخوام توصیف کنم چه اثری رو من گذاشت، میگم :

حس شادی خاصی بهم داد، ذهنم باز شد، غم و اندوهم کم رنگ شد، احساس تازگی کردم و...

 

خب حالا که این گیاهان انقدر تاثیر خوب روی ما میذارن آیا ما نباید به فکر سلامت محیط زیست باشیم؟ آیا نباید برامون مهم باشه که گیاهان از بین نرن؟

 

یا نه، مثل آدم های خودخواه و بی شعور هر گل و گیاهی رو زیر پامون له کنیم و بریم؟

 

ایندفه دقت کن که چه حالی داری! ناراحتی یا خوشحال؟ توخودتی؟ حس آزاردهنده ای داری؟ موضوعی فکرتو مشغول کرده یا نه؟

حالا ازت میخوام به تصویر زیر چند دقیقه نگاه کنی و فقط به این تصویر فکر کنی...

تصویر گل، دانلود عکس های گل، گل قرمز در برف، تصویر پس زمینه گل، گل زیبا-  red flower background - white flower

اما یه نکته ای هست... اینطوری کم فایدس! چون این فقط یه تصویره، باید گل واقعی رو ببینی تا نهایت تاثیر رو بگیری...

کاری نکنیم که فضای سبز فقط توی خیالاتمون باشه!